Städning pågår!

Hallå!

Går dagen var bra, det var sista dagen på min prao och det har gått jätte bra hela veckan men ändå lite tråkigt. Igår när jag slutatde så fick jag en jätte fin tårta med mig hem som tack för att jag var där :). På kvällen tog jag det bara lugnt för jag har inte mått så bra denna veck och förra, men vi var hos läkare i torsdags och då hade jag ögoninflamation och typ muskel inflamation i nacken, och imorse var jag jätte varm som jag har varit nu dem senaste dagarn. Menmen, vi tittade på Let´s Dance , och lite tråkigt att Molly åkte men haha Willy är kvar så bra!


Men idag är det lördag och solen skinner imellan åt så skönt. Nu håller jag på att städa som jag gjode förra lördagen. Jag har även betsällt biljetter till imorgon, jag och Pontus ska faktikst gå på bio, får se hur det kommer och gå han har aldrig varit på bio förut men det ska nog gå bra bara  han inte går efter halva filmen. Nej nu ska jag fortsätta.




Bästa städlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0