onsdag :)

Godmorgon!

idag är onsdag, och imorse så låg jag å drog mig jätte länge, det var mysigt att bara ligga under täcket i all värme.
efter att klockan blev 7 tror jag gick jag upp och satte mig vid tv, jag hade lite huvudvärk men det gick över ganska snabbt tror jag, jag tänkte inte så mycket på det. Efter en stund när jag hade tittat tv så börja jag fixa mig, så jag sminka mig och fixa håret. Efter en stund så hörde jag småsmå steg i vardagsrummet, så jag ut i vardagsrummet och där står min favorit bror :D! Så jag bädda ner honom i soffan med filt och satte på barnpogram och gjorde välling, så blev han nöjd! Efter det gjorde jag själv frukost och satte mig brevid Pontus och titta på tv. Efter en stund kom mamma också, och nu så sitter vi också bara i soffan, ska snart gå och klä mig och sen åka till skolan. Efter skola så skavi äntligen hämta min stövlar, och ska nog till mobilia en liten stund, och sen efter det ska vi hämta Pontus och sen hem till en kompis.
Vad ska ni göra idag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0