Finns inget bättre än julen!

Hallå!

Nu är jag hemma och har varit det ett ganska långt tag nu.
Idag har jag varit och shoppat lite och sånt kulkul, det har varit jätte mysigt hela dagen.
Nu så lyssna vi på julmusik och har precis  jag och min bror eller nej bara jag faktiskt klätt grannen och mamma håller på att slå in julklappar och pappa bakar lite. Imorgon så ska vi baka lussebullar och pepparkakor, och jag ska
även plugga till mitt prov på måndag. Snart så ska jag titta tv, och ikväll är det idol finalen och den får
man bara inte missa, även om det inte är något jag följer så jätte mycket så vill jag ändå kolla.
Vad har ni gjort idag? :)



Finns inget bättre än julen. Jag älskar verkligen julen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0