Stan !

Hallå!

Idag har jag och Isabell varit i stora staden :).
Imorse så vakna jag av att mamma ringde mig mig tio tiden, och jag gick upp och börja fixa mig, efter en stund så kom Isabell också ner. Efter en stund när jag hade sminkat mig så kom mamma, hon hade varit på ica och köpt frukost till oss. Vi åt frukost och sedan gjorde vi det sista. Efter att klockan blev ett så körde min bästa mamma oss till stan. Vi börja med att fixa mina naglar och sedan gick ni å fika. Efter att vi hade fikat så gick vi å kolla och en stund efter kom pappa och hämta oss :). Nu så är vi hemma, och jag och Isabell ska ta ner julgrannen idag, för nu börjar julstämningen att ta slut :(.
Ikväll så ska jag och Isabell ha ett litet spa, vi ska göra ansiktsmasker, och hårin packning och lite sånt :).

Isabell när vi fikar :).



En blå minerad blus :).

Kommentarer
Postat av: Isabell

Men gud Ida jag ser ut som ett MONGO

2010-01-04 @ 21:22:41
URL: http://isabellduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0