Jäkla massa strul med blogg.se!

Hallå!

blogg.se har varit hel knäpp idag, jag har inte alls kommit in på den. Idag så var jag i stan en snabb stund men hitta inget, men ska dit en snabbis imorgon också. Nu ikväll så har vi ätit en jätte god bakad potatis, och självklart har jag tittat på vintergatan, jag älskade det jätte mycket när jag var mindre. Nu så tittar vi på tv, och jag ska göra en fruksallad snart för vi har köpt jätte mycket ny frukt, mmuummms!!



När vi har bakade potatis så brukar vi göra två jätte goda såser.
En sås är skinsås, och då har vi hakad lök, gräddfil och ägg.
Den andra såsen är hakad lök, ägg, lax och fisk ägg. Det blir jätte gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0