Frisk luft & snö !

Godmorgon!

Idag så är jag pigg, inte allas lika trött som igår.
Imorse gick jag upp vid tio tiden, och jag cyklade till Ica direkt, jag köpte lite frkost. Det var jätte
skönt att gå ut på morgonen, och bara cykla i dena friska kylan. När jag kom hem så åt vi frukost. Efter
en stund så åkte Isabell, för hon skulle träffa lite andra kompisar. Nu så sitter jag och dricker te, och jag ska
snart börja med det sista på mitt rum. ♥



Så fint och mysigt väder.
Utanför mitt fönster :).

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: tack du har också en väldigt fin blogg med många fina bilder!

vad har du för en kamera?

för dina bilder blir så vackra!

2010-01-06 @ 13:08:30
URL: http://nathaliekindhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0