- Nej för lite att göra!

Hallå!

Idag så har jag varit runt och för sökt och hittat prao, men fick bara - Nej vi har för lite att göra,
hmm okej, finns inget att göra åt saken. När vi kom hem vid halv tre tiden började jag göra mat, ikväll så blev det tacos. Efter maten så gick Pontus och la sig en stund och jag gjorde lite efterrätt som blev en god fruksallad & kladdkaka. När vi åt det så såg vi Sommaren med Göran, den var faktiskt rolig, så den tycker jag att ni kan se om ni inte vet någon annan film. Nu så ska jag duscha och sedan göra lite engelska, spanska och so :).




I min fruksallad så hade jag idag banan, annanas, apelsin, vindruvor,
 päron, äpple och samt aprikos super gott, och skiva dem i små bitar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0