22 feb.

Hallå!

Idag har jag haft en hel dag med Celina och hennes mamma, syster jätte mysigt. Vi gick runt och kolla mest det var faktiskt Celina som shoppade mest denna gången annars brukar jag vara rätt bra på det. Men, vi åt jätte god mat på en buffe restruange skit gott, och efter det så gick vi och titta på det sista. Just när jag ska köpa lite saker så funkar inte mitt kort och inga atomater, så nehe då får väll jag hitta det i Sverige, och den jävla kassörskan var skit sur! Efter när vi hade åkt hem så följde jag med henne hem och där spela vi lite kort var på datorn och lite sånt kul - mys!
Nej, nu ska jag kolla lite på datorn och sedan ska jag sova, imorgon har jag absolute ingen aning vad jag ska göra.




Ingen har sagt att vi är normala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0