Sista lovdagen!

Hallihallå!

Dålig uppdatering I know!
Igår var jag och åkte skidor och det var jätte roligt och det gick super bra, lite läskigt va det i dem branta bakarna men jag kom ändå ner! ;D. Vi åkte hela dagen och det var okej väder fram till en liten stund innan vi skulle gå började de regna med en blandning med vatten och snö, blää! Det var som det regna spikar, jätte ont gjorde det så vi beslöt att vi skulle åka hem, och det var helt okej lagom tid. När vi åkte hem var jag jätte trött och höll på att somna men så långt gick det aldrig hihi. När jag kom hem åt vi lite och titta på meliodifestivalen, det var många bra låtar, konstigt att Sibel inte kom med men min favorit kom med ;D! Igår fyllde pappi år grattis till han, han fick en bok och två skivor och liten sånt, han önskades sig inte hehe.
Idag är det söndag och lovets sista dag tråkigt nog. Jag har varit i kyrkan och lite annant, så det har varit full igång idag, igen hehe. Nu ikväll åt vi super god mat, skitgott! Efter maten satte jag i hårinpacning och nu ska jag städa mitt rum och ta fram kläder tills imorgon, efter det ska jag duscha och se en film tror jag :).





Skönt att våren börja komma och att snön försvinner!! En typisk vår blomma så mysigt, och att det bestyder att sommaren snart är här det går snabbt till maj, maj är jätte fint här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0