Oprations dag imorgon!

Godkväll!

Innan idag efter maten så skulle jag och mamma åka till mobilia och dit kom vi.
Det blev en snabbis bara för att mamma skulle hem och mata lillebror efter en kort stund. Men jag fick iallafall med mig lite saker med mig hem.

Nu har jag nyss duschat och ska strax gå och lägga mig. Imorgon ska jag upp halv sex och duscha, för att imorgon är det min operations dag och jag hoppas och tror att det kommer gå jätte bra. Så imorgon och på fredag blir det nog ingen uppdatering med på lördag kommer jag nog slänga in något. Ha en bra kväll och en bra dag imorgon, och sov sött & dröm något bra godnatt!





Tröjan är lila i verkligheten men den ser blå ut, hihi ändå fin i blå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0