Ont i magen, yr och jag vet inte!

Hallå!

Nu är jag hemma.
Igår så gick jag upp vid halv sex och duscha och sedan vid sju tiden så åkte vi in. Vi anmälde oss och vi fick ett rum. Jag och pappa låg där och vänta lite, jag somna efter en stund och vakna en liten stund innan det var dags. När klockan börja närma sig två så bytte jag om till en super snygg dress haha eller inte menmen. Sjuksköterskorna kom och hämta mig och körde mig till op, och där fick jag sprutor och lite dropp och sånt annat, när jag hade  fått det så körde dem in mig på själva op salen och där somna jag in. Jag vakna sedna vid halv nio tiden vankna jag upp lagom yr. Eftre en stund så kom jag till avdelningen och där kom pappa efter en stund. Jag fick något och äta och sedan såg jag lite på film. Efter att jag hade tittat på film en stund och ätit så la jag mig på sidan och somna. Natten har varit sådär jag har vaknat lite då och ´då om att jag hade ont i min axel och magen. Nu på morgonen så gick jag upp lite men jag kom lika snabbt ner i sängen igen för att jag var fortfarande jätte yr. Till lunch tid så börja vi åka hem, vi åkte in om ica och köpte lite mat till ikväll och hämta Pontus.
Nu så sitter jag i soffan och har ganska on i magen och är fortfarande lite yr, jag har också bäddat in mig i täcke och tittar på Sex and the city.



Lånad bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0