En mysig kväll!

Godkväll!

Ikväll så har vi ätit gott, det blev kyckling och potatissallad mmuummss. Efter maten så tittade vi lite tv det blev Let´s Dance. När vi hade tittat klart på Let´s Dance så tittade vi på sol sidan, och efter det fick jag värsta jätte lusten att titta på Grease. Älskar den filmen den är skit bra (Y). Imellan pauserna så fixa jag lite smörgåsar till imorgon och lite dricka, samt jag tog fram kläder, hoppas det kommer bli kul i morgon hoppas jag inte bryter ben och armar, så dem inte ringer från sjukhuset - Hej, kan ni komma och hämta er dotter hon har brytet allt som man kan hahah. Men men ha en bra kväll, så ses vi imorgon sov sött!


Kommentarer
Postat av: emelie

åh tack ska du ha :D

2010-02-28 @ 00:11:20
URL: http://plimplom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0