söndag

hej alla söta, förlåt för ingen uppdatering idag!
vakna vid 11 idag klädde mig åt frukost sen åkte vi till ikea, men det blev inte ikea man kom verken in eller ut där ifrån, så vil åkte till burlövcentrum isället, kolla runt lite bara typ. Efter klockan blev 4 eller nått kom vi hem, jag satte direkt hårinpackning i mitt hår och haft det nu ganska lång tid. Idag har jag också lagat mat det blen potatisgratäng, kött, sallad sjukt gott faktis =D, men nu ska jag gå och titta filmen vi har hyrt.
pusspuss'



Kommentarer
Postat av: allimac

Tjena tjejen... var det Tjuven som du & mamma var statister i?

2009-09-09 @ 22:13:45
Postat av: ida

nej, det var inte tjuven.

2009-09-10 @ 16:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0