måndag

hej' då var det måndag idag, och vädret har vatt helt okej =). Idag har det vatt riktigt tråkigt i skolan! Har inte gjort nått skoj, jag har bara gått och luffat och lyssnat på musik hela tiden hahha så jag kan mina favorti låtar nu helt utan till. Har vatt och tränat nu också i 2 timmar riktigt kul faktis, lite ont i benen nu faktis :( haha men det ska man ha! Skitsamma, ska snart äta pappas goda kycklingpaj, sen blir det repetera lite läxa städa rummet kanske hahah, efter det ikväll då så blir det nog en av filmerna vi hyrde igår. Vi såg wallander tjuven igår, den var faktis ganska bra hihi. Menmen, ska borsta mitt hår nu pusspuss'




 några av dom jag har nynnat hela dagen :$ hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0