aj!!

hej' jag har piss ont i´mitt ben för 3 veckor sen så sträckte jag det och har fortfarande ont när jag springer mycket och det har jag gjort idag. Idag då har jag bara spelat innebandy, sen varit och handlat. Nu sitter jag och tittar på Vuxna människor hihi den är rätt kul. Jag är ganska slut också för vi har spelat mycket, och kämpat jätte mycket idag. Imorgon är den en vanlig tråkig torsadag och vi har 2 prov, faktiskt så kan jag allt, också på fredag har vi ett.. Menmen imorgon då så vet jag inte vad som händer men än att jag ska på konfimationsgrej imorgon det ska ändå bli kul. Jaja, nu ska jag titta vidare så ska jag snart nanna ena kudden hihi jag har typ 7 stycken höhöh ;D, aja, pusspuss my lover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0