090904

hhelluu' wiie fredag idag så skönt!! Aja, skola idag börja 9 sluta 4 :( inte alls kul, tråkiga lektioner har det också vatt! men jag ska inte klaga, för helgen är ju entligen här! Idag ska jag vara hemma med Pontus själv hella kvällen mamma&pappa ska på fest, imorgon blir det att ta det lungt på dagen sen lite senare på eftermiddagen kvällen så ska jag till kusinen på nått kalas :( lite boring! Menmen sitter och tittar nalle puh med min bror, eller just nu är det bara jag som tittar för han vägrar komma upp från sängen hahaha lite lätt trött är han faktis, även om man försöker locka med allt så vägrar han komma... Skitsamma, ska kika runt lite nu sen äta lite mat det blir kyckling mummmss! menmen pusspuss bitches'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0