Tisdag :)

hej babes :)
Idag är det tisdag och det helt grått ute :( inte så kul väder ju :P.
Menmen, jag har precis duschat och ska snart hämta Pontus från dagis, efter det när vi kommer hem
så ska jag färga mitt hår =D. Jippi, jag är så djävla trött på min utväxt, hahah till och med
mamma sa ; ska inte du färga ditt hår snart? JOOOOOOO!!!!!!!!  :@
Menmen, nu sitter jag och tittar på Lotta på Bråkmakaregatan, hahha jag kommer nog aldrig veck ur den
åldern. För jag då som nyss har fyllt år, älskar fortfarande alla disneyfilmer och allt som är rosa, prinsesser, hellokitty det
älskar jag hahha. Men nu var det inte det jag skulle säga, iallafall lite senare idag kommer jag göra ett inlägg med lite olika
jackor. Hhihi, men nu ska jag ta på mina skor och springa. Puss&Kram ses vi senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0