Regn!!







hhej' idag är det är det lördag skönt, förutom att det bara har regnat och regnat hela dagen, och det fortsätter änu! Idag har det inte hänt så mycket, har varit och kollat i lite olika affärer och sånt. Imorse vakna till ett jätte mysit dukat bord ( bild där uppe ), Efter frukosten så duscha jag, fixa mig sen åkte jag vi. Vi kolla då runt lite, jag köpte en skit snygg kavaj och en väska, jag är faktiskt jätte nöjd med det.
Efter det så åkte vi till ica och köpte sista till middagen ikväll som blev jätte god bakad potatis med några såser, när vi på ica sp köpte jag och en tidning, som jag sitter och läser nu.
Vi har precis ätit klart och nu sitter jag och tittar så klart på En ö i havet, jätte kul. Ikväll har jag absolut ingen aning vad som händer, vi ska väll titta på någon film eller nått kul ;D, aja jag har inte så mycket att säg mer nu så jag skriver senare pusspuss bitches'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0