Min fölsedag :)

godkväll babes, igår fyllde jag år och det var jätte skoj :), det börja med att på fredag kväll åkte vi och jag viste inte vart, men vi hamna i hamstad och sov där det var jätte mysit, det är alltid mysit att sova på hotell =D. På lördag morgonen så vakna jag lite så och då av att Pontus sparka mig i huvudet lite då och då, eftersom han sov brevid mig :), iallafall det blev att han vakna vid 7 tiden och då veckte han alla såklart höhö, så det blev att dom sjöng för mig då lite lätt yrvaken jag var. Jag fick en massa presenter så jag blev jätte glad för hihi =D. Efter det så gick vi ner och åt en jätte god frukost sen upp på rummet igen. När vi var klara så åkte vi å shoppa i massor hihi super skoj ju :), och då fick jag massa så med. Efter att klockan börja bli 5 så åkte vi hem det tog typ 2 ½ timme hem eller nått menmen, när vi var nästan hemma så åkte vi in om ica å handla mat som jag ville ha det blev så klart lövbiff =D musit jju!! Vi kom hem åt packa upp lite sen titta vi på film å åt ostmed kex super mysig dag :).
Idag då skulle jag ha släkten här men så blev det inte för att Pontus är sjuk han har feber och sånt man brukar ha. Så idag har vi inte gjort någonting, så det blir att vi har släkten hör en annan dag. Nu sitter jag och målar min låda, och tittar tv, jag ska snart duscha å sen gå å lägga mig för imorgon ska jag upp tidigt ju.
bilder kommer snart, komentera grattis såklar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0