MIN DAG :)

tja ;).
Idag vakna jag och det första jag får höra är IDAAAAA kom nu! Och jag gick lungt upp, höhö
och då ser jag vad som har hänt, mamma bara hjälpa mig jag ¨
orkar inte. Jo det första jag gjorde var att torkar spya av Pontus
han hosta för mycket också bara kom det =/ Verkligen mysit det första man gör (y)
jag lova testa det nån gång :). Menmen, efter det så gjorde jag mig
iorning för att kunna åka till stan :) så jag platta håret, sminka mig lite
och klädde mig, sen åkte vi. När vi har lämnat Pontus åkte jag å mamma,
å titta runt lite jag lämna tillbaka det jag köpte igår för byxorna var för små.
Iallafall, i sista sekund så hittar jag en jätte fin tröja, och skulle köpa
legings också men palla inte, för jag hade sjukt ont i min fot!!
Menmen, vi kör hem och träffar pappa som var hemma tidigt idag :)
snackar lite med han och senare hämtar Pontus.
Efter och har hämtat han så åkte vi å hyrde film, så ikväll
blir det hemma kväll med god mat och snackas =D.
Och nu sitter jag här och bara e, hitta en kamera också här hemma
så jag ska ta lite fotto och sånt.
Yes, har typ bara gjort det idag :) så om 2 timmar ska jag
titta såklart på disneydags. =D det är nog en av det bärsta på
hela fredagen att få titta på disneydags, men det var mycker
roligare innan när det var kalle anka och med, menmne det är iallafall
bumbibjörnarna och det är självklart bäst (y) :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0