hemma igen ;)

hejhopp sockertopp :)
nu har vi varit hos mormor, och det var faktiskt trevligt. Vi åt kykling och curry med ris jätte gott och efter det en kaka.
Nu sitter jag oc´h tittar runt lite på datan ska beställa några saker och sånt kul.
Imorgon är det en ny vecka och det är lov också mysit och skönt, men ändå lite trist, för det är lite jobbigt att vara hemma så¨mycket, men det kommer nog bli lite stan och bio också vännerna några dagar. Imorgon kommer också veckans extra, för jag har inte lust att göra det just nu. Det kommer inga bilder från kvällen för jag har ingen kamera, men snart har jag det också! Menmen, snart ska jag sova för jag har jätte ont i huvudet igen :(, så vi ses imorgon. Sov sött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0