Första dagen på..

Först dagen på lovet!
Idag är det då första dagen på lovet och det ska hända mycket denna veckan det ska;
-Fixa nya naglar.
-Shoppa, kanske med mamma annars själv.
-Köpa kamera.
-Sola :)
-Fixa håret.
-Träffa vänner.
-Släktkalas för mig.
-städa.
-Åka till mormor.
Det ska hända mycket denna veckan, känns lite som att jag inte kommer att hina allt, men det gör jag säkert.
Idag så ringde mamma å veckte mig klockan 10, och sa nu är det dags att stiga upp för snart kommer jag. Så det
var bara att stiga upp ifrån sängen, ta med sig täcket ut i soffan. Så jag bedda ner mig själv gjorde te´, tände ljus och kika på tv, efter en stund så kom mamma hem med frukost men jag ville inte ha för jag hade lite ont i magen, men efter en stund så åt jag också. Efter det så skulle vi åka å hämta Pontus, så jag fick klä mig och ta på mig skor sen hoppa in i bilen.
Efter det så åkte vi till en affär så jag kunde köpa mina penslar. Efter 10 minuter var det fixat och nu sitter jag här å luffar framför datan lite, men ska snart åka och lämna mamma på jobbet. Senare ikväll så vet jag inte vad som kommer hända, förutom att jag ska duscha, å kanske titta på någon film.
Vad ska ni göra på lovet?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0