Hemma från stan :)

hej älsklingar saknat mig? Självklart har ni gjort det!
Idag har jag varit i stan med mammi, jag köpte
en jätte fin blus, också såklart mina efter längtade
glasögon :) bilder kommer senare. Efter en stund
när vi hade gått där så blev vi hungriga, vi hade bestämmt
att vi skulle luncha någon stans men hade inte så
stora förlag vart i huvudet. Men till slut blev det
Pizza hat och åt lunchbuffe´, det var super gott!!
En jätte mysig dag med mamma hihi :).
Menmen, igår så råka (!!!) jag gå in väldigt
hårt i sidan av en vägg och slår min lilltå sjukt
hårt
, så det känndes som hela skulle gå av.
Men sån tur som jag alltid har, så har den inte gått
av iän, aja men det var inte problemet, nä
för att problemet jag har är att det gör ont när
jag stötter imot något, och sen det värsta jag
har svårt och gå, och jag har ju för f*n inga
skor att använda :(, så jag fick ta värsta
sommarskorna höhö. Menmen, sånt händer.
Ikväll, eller lite senare så ska vi åka å handla mat
någon stans, och då ska jag också titta på min kamera! =D
hihi, aja nu sitter jag i soffan och har nyss hämtat Pontus
och vi kollar självklart på min favortiserie när jag var
liten Pippi :). Menmen, nu har jag inte mer och säg,
jo vänta när vi gick i stan så såg vi han den gubben
som var med i Idol för några år sedan höhöh, han
tror nog att han är kung eller nått. :S :O :)
Vad har ni gjort idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0