Kvällen :)

hhejj nattsittare höhö..
Är ni alla vakna fortfarande  ?! Oops..
Iallafall, kväll har varit väldigt mysig, med massa prat ( fast jag inte hör något eller har ingen röst så går det fram) en god middag, och en god efterätt. Som sagt vi har varit ikväll och ätit på Jensens böfhus, det var mycket gott men väldigt dyrt för den maten man fick.
Iallafall så var det väldigt trevigt och gott, + att det har varit glatt humör här :). Menmen, när vi var på Jensens så kom vi ditt, satte oss bestälde lite mat. Efter 5 minuter typ så kom drickan och vitlöksbrödet, men vi trodde det skulle vara typ några stycken bröd men NEJ såklart inte, det  kom in ett litet bröd typ 20 centimeter långt, man bara hmm.. Jaha och det ska vi vara hela världen och dela på, aja det gick ändå.
Efter å har ätit detta enorma bröd så kom maten, jag beställde oxfile´ super gott, men såsen var lite saltig, men det gick ändå ner i magen. Aja, efter det tog vi bussen hem till mig och åt efterätt det var mummmsit :) vi satt och snackade å lyssna på musik. Aja, för en stund sen gick dom hem och nu sitter jag å kollar på tv, ska snart gå och lägga mig, just för imorgon ska jag..?! Hmm.. Undra vad jag ska gör imorgon, kanske till stan, kanske sola?!
Menmen, ha en fortsatt mysig kväll och sov gott.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0