Hemma nu :)

cha cha ;)

Har nyss lämnat mamma. Efter vi gjorde det fråga jag snällt & sött om vi kunde snabbt åka in till stan, för jag skulle köpa ett nagelack, självklart gjorde vi det :). Så vi åkte snabbt ditt och jag köpte mitt nagelack, eftersom jag ska snart fixa helt nya naglar. Thihi dom kommer bli superfina eftersom jag gör dom helt själv!!
Menmen, när jag är ine i en affär ( säger inte namnet för jag vill inte göra reklam för deras affär ), alltså h&m var jag ine i (höhö) så känner jag bara att det forsar & bankar ine i mitt huvud, då förstod jag att jag kommer inom 1 minut få huvudvärk.
Självklart kom huvudvärken ganska snabbt, också känndes det som att jag fick lite feber, men jag vet inte om jag fick det eller så var det bara så jäkla varmt under lampan där jag stod. Haha, iallafall jag vet inte, men just nu har jag bara så ont i halsen och en cp hosta, som har satt sig på rösten. Aja, nu ska jag titta lite på tv senare ät, efter det blir det nog att hitta på något här hemma. Vad ska ni alla gör ikväll? Jo jag vet nog en grej jag kanske ska göra och det är att se på en film, kanske den på tv4 klockan 21,30 den verkar vara rätt rolig ändå. Ha en mysig kväll så bloggar jag lite senare.



Kommentarer
Postat av: Isabell

det var jag som valde hur min design skulle göra men jag fick hjälp av maddi<3

2009-10-24 @ 18:25:08
URL: http://isabellduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0