Veckans extra. Läs vad jag tycker!!

Veckans extra.

bla. så titta jag på vakna med the voice härom dagen och jag kika lite på det här:
något nytt som har hänt. Dagens man bla. någon som såg det? Jag iallafall missa det skulle verkligen vilja se det för jag
älskar verkligen själva Carolina Gynning.






Sen har vi veckan serie och det är faktiskt Playa del sol på tv1 söndaga, dom är sjukt roliga men lite tråkigt att dom tjejerna inte är med,
men vi får hoppas att hon den nya också är lika bra.
Nästa bästa serie denna veckan är En ö i havet, den är också bra att titta på, rätt intressant eller hur man ska säga hmm.. Jaja, den är också en av dom som är riktigt bra denna veckan.
Sist men inte minst så har vi Andra avenyn, den är så sjukt bra tycker jag också är den så himla rolig.
Just det vi har en till och det är Oskyldig dömd, jag som älskar kriminall serie älskar såklart denna också.

   

Sen har vi såklart veckan låtar.
Och denna veckan har jag fastnat för Pink, David guetta, Dead by april och Pitbull.






Och självklart har vi veckans DISS har jag också såklart.

Och det är denna för baskade Ankan, det börja hela att hon kommer ifrån Helsingborg ungefärg tror jag att det var
sen till att flytta till Hollywood tror jag och gifter sig med en som är typ 14-15 år äldre än sig själv, det är bara så pinsamt ju.
Men sen kommer det såklart mer, ni som tror hon säkert har värsta jobbet på MC eller något har typ jätte fel. Nej för att hon är en
dradig ful gammal hemmafrun med sin jätte vackra barn.. eller inte.. Men det är inte deras fel såklart. Efter några år hon har varit hemmafru
så är hon nu med i ett program Hollywoods hemmafruar ganska pinsamt hela skiten höhö. Aja, från att vara med i ett program så finns hon nu precis överallt!
Om man så bytar kanal från 1 till 4 så finns hon i något program eller interljuv eller något liknade såklart. Men nej få bort Ankan från tv och få in hinne på MC
eller något, för hon är bara så ego av sin och har alla konstiga grejor och åsikter för sig.. Höhö det är veckans diss!!

 


Veckans bäst;
Det är ju självklart att hösten har börjat komma. Det är underbar, skönt att slippa all denna värmen, och alla kläningar kjolar linne osv.
Nej tack fram med lite varma övertröjor och jackor, varmare skor och byxor mössa vantar!
Asså det är jätte mysit jag älskar att vakan upp på morgonen och titta ut så är det fortfarande mörkt ute, eller att det regnar
och man måste vara ine typ hihi, och kunna baka bullar, bröd och annat gott. Nej, nu väntar jag på att alla löv ska gå av, och åka till skogen en riktig höstdag och fota
och bara mysa med varm choklad. Också ni i höst ska den införas lite nytt, en kappa kanske tror jag, ett par jätte fina vantar, skor, lite nya kläder
över huvudtaget. Som kort sammanfattat så älskar jag höst/vinter jätte mycket, och det är inte bara för jag fyller år, om 15 dagar då =D hihi,
nej hösten är underbar!



Sen till sist Veckan miss;
Och självklart är det alla läxor & prov i skolan man måste öva öva öva till, denna veckan har jag haft fullt upp! Därför inte uppdateras så himla mycket, men det ska vi ändra på! Jag har haft 3 prov och 100 läxor känns det som, och det forsätter såklart nästa vecka, men då ska jag på konfa läger och det ska bli jätte
roligt =D hihi. Menmen jag har övat och gjort allt och jag kunde faktiskt alla prov ;D hihi jag är faktiskt lite lätt
stolt över mig själv :O. Aja, skola är ändå kul men ändå tråkigt i vissa lägen.

Det var allt jag hade som veckans extra denna vecka.
Kommer så klart mer nästa. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0