Veckan lilla extra ;)

Veckans extra :)

Reklam;
jag tycker att reklamen kan vara lite kränkande men ändå rolig på ett sätt.
För det är ju synd om han/dom som är som han :( jag snackar såklart om den nya
ica reklamen! Vaf tycker ni om den? Svara!



Fölsedagar!
Att fylla år är en av dom grjorna som jag alltid brukar längta till, just för att det är super kul.
Att bli uppvaktad på morgonen av lillebror & mamma ´å pappa är super mysigt, och att få frukost.
Jag är fortfarande som ett litet barn, jag älska å öppna paketer, det är super roligt, fast jag är ju så bra
att jag listar slltid ut vad det är i paketen så nu mer brukar mamma alltis slå in dem i en annan låda så jag inte kan lista ut vad det är, men jag vet ändå.Sen att äta god mat och hitta på något kul, hihi jag älskar det. Sen är det också kul att ha släktkalas och göra tårta! =D

 

Kallt
Denna veckan har det varit super kallt, vart man än är så fryser man ju.
När jag cyklar på morgonen till skolan, fingrana blir till is, det är svårt att andas i det kalla luften
sen så bara rinner ögonen jätte mycket ju:(.
Sen har det varit regn, blåst och sånt mög ju, det är ju ingen riktig höst, då ska det vara hög lufr solen ska
skina och det ska vara lite små kallt och löven ska falla!

Blogg
Det är ju jätte kul med blogawards, det är kul att det har kommit en ny liten flicka till bloggvärlden
som kör sitt eget, med allt som gäller till top till tå, det är kul för hon försker inte vara någon elle tycka
illa om någon, nä en söt liten flicka som alla vill härma med kläder, hår, naglar osv.
Det är såklar Foki :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0