Veckans extra ;D

Veckans extra!

Jag vill ha jul nu!
Jag älskar julen nog mest av allt på hela året, det är bara så mysigt. All julpynt överrallt i stan hemma skolan.. Det är så mysigt bara, att sitta på cafe med varm choklad och en filt, tända ljus. Också all shopping i stan till julklappar och till sig själv allt fint. Jag vill ha julen nu och snö det är bäst. Men innan jag vill att julen ska komma så ska jag först fylla år hihi det är på lördag ju =D, men efter det så vill jag att det ska bli jul direkt, jag älskar att baka julkakor, all julmusik roliga filmer som tillhör till julen asså det är så jävla mysigt, stiga upp på morgonen också lukar det lussebullar tända ju, en öppen brasa och titta på någon teknad film massa mys ju på hög nivå!!
Hehe, skulle göra allt för att det ska bli lördag nu, sen till december ;D hihi, tänker ni inte lite på julen när ni hör denna musiken, och ser dessa bilderna ;D?
Vad tycker ni? svara!




 
                     


Konfaläger;
Konfaläger är väldigt roligt, där jag var, var det faktiskt roligt men väldigt kallt.
Jag tycker att dom som vill konfimera sig ska göra det för att det är väldigt skoj, iallafall där jag
går, vi hittar på med massa olika grejor varenda torsdag, det vi gör är både roligt och sammtidigt handlar mycket om Gud/bibelen osv. Sådant som tillhör kyrkan. Det vu gör det är att rita/måla göra olika stationer där vi ska kolla upp lite i bibelen och sådat.
Jag tycker att om man vill konfimera sig så ska man göra det för att det är jätte roligt, fast att vara med på Gudtjänster kan vara lite si sådär. Men väldigt roligt.

Stövlar;
Jätte många nu har börjat med stövlar både höga, korta, med och utan klackar ellet vinterstövlar. Jag själv tycker det är snyggt iblan till en viss klädsel med dom stövlarna som går över knäna är inte snyggt tycker jag.
För att det ser bara så för mycket ut och fullt, men annars är det ganska fint.
Det som också är bra med vissa stövlar är vinterstövlar dom är skitsköna och jätte varma. Jag hade såna förra året och har dom detta året också dom är ett + alltid, passar också till det mesta.

 

Musik;
jag älskar punk/rock musik man blir pigg och glad, man lär sig snabbt låtar, och dom är skit bra!!
jag tycker det borde spelas mer punk/rock musik. På gym tex då är det skit bra att lyssna på sådan musik för att man får värkligen upp humöret och tempot. All musik jag laddar ner är punk och rock, finns nästan igen annat i min mobil, finns lite hiphop också hihi :)

Väder;
Vädret denna veckan här i lilla malmö har inte varit för rolig ju, det har regnat, blåst, varit svin kallt.
Som jag har sagt innan varför ska all kyla vara här, det är ju inte lagom kallt det är ju äckligt kallt ju, så man vet inte riktigt vad man ska ha på sig om man ska sätta på sig vinterjacka för då blir det för varmt i skolan eller blir det för kallt om man inte har jacka :S hahaah jag kan aldrig bestämma mig vad jag ska ha för kläder när det är olika väder!!


Serier;
självklart så börja min favorit serie i tisdag, såklart pratar jag om Desperata hemmfrurar, jag älskar verkligen den serien
jag har alla boxar om dom, och kan absolut allt om den också jag är bäst! Så klart kommer den tillbaka nu på tisdag igen, och då tror jag
att jätte många sitter fasta framför tv klistrade och ska se dom alla =D.
 


/ IDA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0