Aldrig mer..

aldrig mer ska jag städa mitt rum!Min jävla näsa bara rinner och rinner!
Aja, idag då är det söndag ganska skönt faktiskt, idag har jag städat mitt rum och varit ute en stund, jag varnar bara att om ni i malmö iallfall går ut så blåser ni bort!
Menmen, jag blev klar för en stund sen och nu ska jag göra klart ett skolarbeta som min grupp inte har gjort något på så jag får göra det! Inte kul!! Menmen skitsamma, nu så är jag på datan och ska då bara skriva ut lite papper, mormor är här också så jag ska gå ner snart och vara lite social av mig, fast det gör inte så mycket för mamma & mormor kränsar massa gammla saker -.- hahha, aja jag ska gör klart mitt skit så skriver jag senare pusspuss<3

dagens låt, den är jätte bra att städa till :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0