tråkig torsdag !

hej, idag är det torsdag och det är en
super tråkig dag
, menmen idag har vi inte gjort
så mycket. På hemkunskapen gjorde vi pasta m köttfärssås
och det blev faktiskt gott, hihi eftersom jag gjorde den (a)
menmen, sen var det några lektioner sen hade vi en rolig
bild med mycket klipp & klistring. Men, efter jag sluta
så åkte jag hem och börja plugga, så nu efter 4 timmars
plugg kan jag faktiskt det hihi, så nu är det bara lite kvar att
titta på sen kan pappa förhöra mig lite.
Yes, snart ska vi äta sen ska jag hoppa in i duschen, och sen plugga
lite till efter det blir det nog att titta på tv lite, sen ska jag
äntligen sova, jag fattar inte jag är så jäkla trött hela tiden, jag
brukar aldrig vara såhär trött men nu mer är jag det.
Aja, nu ska jag titta lite till sen ska jag äta.
Har ni gjort idag?








hihi blev inget smink idag :)

Kommentarer
Postat av: johanna

så duktig du är gumman .

2009-11-12 @ 19:10:51
Postat av: ida <3

så söt du är <3

2009-11-12 @ 19:12:34
Postat av: anna.

fin desinge :)

2009-11-12 @ 19:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0