operation..?

hejhej!

nu är jag hemma från skola och läkaren. Hos läkaaren gick det bra, det blir nog opration i december eller i januari tror jag om jag minns rätt.
 Menmen, idag i skolan, hände inte så  mycket det var som vanligt, inte ganska kul, men det som har varit
bäst idag är att vädret har varit bra, fast det har blåst en hel del. Aja, nu så är jag
lite vid dator och bloggar ofc hehe, efter det så ska jag gå upp, för mamma håller på  att plocka undan, så snart ska jag flytta upp :). Aja, ikväll lite senare ska jag titta på
läxor, och göra mat. Menmen, nu så ska jag titta vidare lite och sedan gå upp.


 
Free Fallen - John Mayer
dagens låt.

Kommentarer
Postat av: sanna fridh

låten var faktikst väldigt bra :D <3

gillar den (Y)

2009-11-24 @ 21:44:23
URL: http://sannafriidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0