Lördag hela dagen !!

nu så håller jag på att göra mat. Det blir fläskfile!
Nu ikväll har jag också gjorde värdlens snyggaste finaste önskelista till jul, fast den är inte helt klar, såklart!
Ikväll efter maten, blir det mys i soffan med min kära familj, med en bra film tror jag :).
Imorgon så är det första advent ! Och den morgonen kommer jag att tillbringa i kyrkan. Efter kyrkan, blir det hem och börja packa ner hela mitt rum, och packa upp det igen ca. efter 5 minuter på mitt nya rum hihi. Det ska bli super kul att flytta upp där uppe ! Att få ett eget badrum, och ett större rum, också för jag en större säng, hehe också lite andra roliga saker såklart. Nej, nu ska jag göra sallad och sen ska jag snart kalla på dem andra. Ha en super mysig kväll så skriver jag lite senare. Kisskiss<3




Lördagens bästa låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0