jag är bäst!

hejhopp på er, jag måste berätta. Jag är bara så bäst jag vet det verkligen
idag på proven jag kände mig så jäkla säker, seriös jag kunde presic
allting :D.
Heheh, så nu känns det presic som att jag kommer få bra på
proven. Menmen, jag var iskolan, gjorde inte så mycket, för utom proven.
Efter skolan så åkte jag till stan och köpte lite olika saker. Nästa helg får jag
nya pengar så då ska jag ditt igen, men iallafall så har jag hittat min klänning till
nyår redan hehe, det är super fin. Yes, jag köpte legging, blus, och en tröja och
lite grjor till naglarna. Nu så tittar jag på pippi med min bror (a) och ska snart äta något.
senare ikväll blir det att fixa lite med naglarna och sånt pyssel.
Imorgon ska vi alla i min kära familj upp tidigt och vara på ovanvåningen hela dan, för
vi ska städa udan allt, och sen så kan jag börja packa ner mitt rum, också kan
jag börja måla där uppe. Aja, nu ska jag byta strumpor för dem är super blötta
just för att de regna i massor. har ni gjort idag?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0