inte en helt vanlig söndag.

godmorgon, idag är det söndag och vädret är riktigt trist ute :(.
Menmen, idag blev jag väckt av min kära bror, av att han tände i tacket och drog av mig täcket :(.
Menmen, när jag kommer upp känner man lukten av ny bakat, så när jag kliver in i köket är där värsta
showen, alla maskiner man kan tänka sig var framme, och det bakas och snart ska vi göra soppa.
För ikväll kommer min kära släkt hihi :). Aja, nu så ska bullarna snart in i ungnen, medans vi väntar på det så lyssnar jag och självklart på ACDC :D tur det finns någon i familjen som tycker lite om min musik smak.
Iallafall, nu ska jag hjälpa till mer :).



Kommentarer
Postat av: Anni

sv: tack, hoppas att du får en bra dag!

2009-11-22 @ 11:27:03
URL: http://annizplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0