inget kul väder!

hallå!


 idag har det varit ett skit väder det har duggregnat från och till,
också har det blåst kanska mycket. Men nu är jag ine i värmen och ligger i soffan och bara tittar
på tv lite. Snart ska ag kolla in lite på mina läxor till denna veckan, och sen duscha eller något.
Idag i skolan har det faktiskt varit ganska bra, jag känner verkligen att jag har fått in mycket i mitt
huvud idag :), hehe. Iallafall, pappa har målat en gång till på mitt nya rum, så nu väntar jag bara
på att mamma ska börja packa undan sina grejor så jag kan packa ner mitt och sen ta upp det igen där
uppe! Menmen, nu ska jag kika lite till på tv och sen kolla läxor. Puss.


Kommentarer
Postat av: Saga

Tack så jätte mycket för din komentar :D



Du har verkligen en fin blogg du med...

Ha det så bra // Saga

2009-11-23 @ 18:24:57
URL: http://sagagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0