Hemma från idol!!

Tjenatjena!

Yes nu är jag hemma från idol, skolan, och kyrkan. Okej, vi börjar först med skolan. Idag, var det en ganska trist dag, det ät det nästan alltid på torsdagar. Iallafall, det börjar nästan morgonen/förmiddagen att ha hemkunskap, och då gjorde vi falafel, och ja det var gott så jag ska inte klaga, men vi misslyckas lite med dem, men dem blev ändå goda. Efter falafel maten, var det andra lektioner. Iallafall, när min tråkiga roliga dag var över så blev det kyrkan, det blev inte så jätte länge idag, just för jag åkte till idol med kära Ida :). Aja, mamma kom å hämta oss och vi åkte ditt. Vi satt och vänta ganska länge, men det var ingen fara. Vi kvart över 7 så blev vi insläppta. Vi satte oss och bara titta runt på allt folk, för det var faktiskt ganska mycket! Menmen, idol sattes igång och det var precis som det kommer vara imorgon (fredag). Det sattes igång och det var stor show hela kväll, super roligt. Efter det var slut så åkte vi hem, och innan det så lämna vi Ida på vägen. Och nu är jag här, helt slut och har huvudvärk igen. Aja, snart ska jag tvätta mig sen sova!


bilder kommer imorgon, något fel så det funkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0