farsdag :)

hejhej, idag gick jag upp vid 8 tiden och la mig i soffan
med täcke och nästan somna om igen. Menmen, jag låg å
titta tv lote senare fixa jag mig lite. Efter och ha fixat mig och ätit
frukost så åkte jag till kykan, det vat försa gången vi konfimander fick
ta emot nattvara (stavning?) och jag kan säga det smakar skit
jätte äckligt! Menmen, efter det åkte jag till stan och köpte öronhänge
bywor, och en tröja, ska kanske ditt på onsdag igen.
Menmen, idag är det söndag och det är Fars dag också hihi
grattis pappa :)<3. Menmen ikväll så ska vi till morfar på middag med alla
såna tråkiga släktingar höhö, menmen, nu ska jag äta nått sen göra något,
hihi hoppas vi ska börja rensa här uppe så jag kan flytta upp snart pusspuss<3.



hihi hitta en jätte söt bild på min bror :)

Kommentarer
Postat av: Hanna:)

hejhej:) va hittar du på i veckan då?:D

2009-11-08 @ 19:05:32
URL: http://midusa.blogg.se/
Postat av: sara - makeupmylife

vilken söt bild! :D

2009-11-08 @ 22:52:44
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0