diss!




Asså jag störa mig fett mycke på alla dessa f*cking
dj- fjortis, dj-Limmer, djLove osv. Nej tack inga mer barn musik, gärna remikade och
sånt men inte DJ- blabla.. BLÄ på det det är något jag verkligen dissar denna veckan
alla små söta sexor på skolan går runt å spelar denna tråkiga och dåliga musik, med massa bebisröster
och det handlar typ bara mycket om kärlek, man stänga av och sätt på något annat snälla!!
Hmm.. Vad tror ni att man får för svar?! NEJ, detta är ju skit bra, jo eller hur jag lyssna också på det när jag gick i 4 så
daahhh!!!! Höhöhö, menmen, jag kommer nog själv ihåg när man gick i 4 och tyckte att det var det bästa som fanns,
men idag ska det helst vara mycket rockhihi :).
fast det finns en dj som är bra, dj-tiesto typ.
Eller vad tycker ni om alla dj- lyssna inte på mig ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0