dammig lördag :O

hej sötnosar, nu har jag nyss kommit ner ifrån där uppe. Vi har varit
där uppe hela dan och plockat undan städat och massa annat,
men ändå är det sådär med grejor kvar, så vi får se imorgon hur mycket
grejor där är kvar. Om där är inte är nått kvar så ska jag börja måla hihi.
Menmen, nu sitter jag och tittar tv, och jag ska nog snart gå å duscha för
man känner värklingen att hela kroppen är full av damm. Menmen, imorgon
ska jag till kyrkan och jag orkar inte det, för jag är så jäkla trött hela tiden
till och med vid 7 tiden ikväll så ville jag gå å lägga mig men det fick jag
typ inte höhö :(. Aja, ska snart hoppa in i duschen, senare mysa
i mitt vardagsrum som jag nyss har tänt med massor av ljus :D.
Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0