sjuksjuk :(

Hejsan!

Idag är det fredag, och det är mysigt om man inte är sjuk som jag. Inatt så har jag inte fått mycket till sömn,¨
jag har vaknat en gång i timmen hela tiden. Menmen, när klockan var halv 7 så gick jag ner och la mig i soffan i stället.
När jag hade lagt mig ner s¨kunde jag faktiskt sova en liten stund, men efter ett tag så kom mamma och Pontus.
Mamma fråga hur det var med mig och så, och jag svara inget bara visa henne att jag hade ont halsen, så hon ringde 
doktorn och fick tid direkt. En kvart senare skulle vi vara där och kolla mig, jag fick svar att jag hade halsflus :(. Så det vara bara att lämna Pontus på dagis och sen åka till apoteket. När vi kom hem så tog jag en tablett och sedan sov jag, just för att jag inte har sovit något i natt. När jag vakna mådde jag faktiskt lite bättre och kom på att jag har inte ätit något, så nu så ska jag försöka få ner en macka och något och dricka. Det blir nog att bara bädda ner sig under täcket igen och försöka sova en stund till och sen ska jag nog kolla film. Hur mår ni idag? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0