Pluggplugg :)

Hallå!

 Åh, imorse så börja vi kvart över nio, och jag hade bestämt mig till att jag skulle sova länge och inte gå upp tidigt, så jag gick upp runt kvart över 8, så det är ändå 2 timmars mer sömn än vanligt menmen. Idag är det onsdag, och vi slutar tidigt idag :), så det är jätte skönt. Nu så sitter jag lite i min säng och ska gör lite matte, för vi har prov på fredag. Aja, ikväll så kommer det inte hända så mycket, det blir lite plugg och lite tv och sånt. Imorgon i skolan så har vi elevensval, och det är sådär kul, för det är så att man måste sitta med samma ämne i 6 timmar och det kan vara lite drygt tycker jag iallafall. Menmen, nu så ska jag titta över matten och göra lite stenciler som jag tog i skolan.
Har ni gjort idag?



Kommentarer
Postat av: Joakim

Hejsan! Schön blogg

2009-12-02 @ 16:31:37
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0