Mysig dag!

Hejsan!

Nu är jag hemma, eller det har jag varit ganska länge.
Idag så har vi varit i stan lite hadlat lite som saknades till julen osv. Men jag och mamma ska
ut igen på tisdag, sdå ska jag även köpa min kläning till julafton och nyår. Men det har varit jätte mysigt,
fram tills jag råka göra något med min rygg, så jag ick as ont, det kändes som den låste sig hela tiden, men
mamma har försökt att knäcka ut den men jag har fortfarande ont :(. Nu ikväll så ska jag bara ta det lungt,
jag ska bara kolla tv och lite sådant. Imorgon så ska jag till kyrkan och vara ministrant och familjen ska kolla.
Imorgon så ska vi också ha kalas för Pontus för att han fyller år på tisdag. Nej, men nu ska jag göra något
vettigt. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0