Massor av snö, och en perfekt dag!

Hallå!

Idag har dagen varit helt perfekt! Imorse när jag vakna så såg jag att det hade snöat
jätte mycket, änu mer än vad det var igår, hoppas att det blir en vit jul. Idag i skolan så
har vi haft städdag, eller vad man ska kalla det?! Det börja med en och halv timmes
spel och sånt på morgonen, efter det blev det lite städning och film, efter att ha ätit
julbord i skolan så blev det fika i klassen, det har varit jätte mysigt, speciellt med all snö!
Idag är det också bara en vecka klar till julafton, någon mer än jag som längtar dit?
Ikväll så blir det nog pulka åkning med familjen, hihi skoj!
Nu så ska jag bara ta det lite lungt tror jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0