Massa tomtar!

hejsan!

Kom hem för en stund sen. Vi har varit en liten runda på vellinge blomman och där fanns massa tomtar över rallt. Efter vi varit där så åkte vi och åt. Menmen, gud vad det har varit kallt idag, det är ju inte bara kallt det blåser en hel del också. Men idag i skolan har vi haft elevensval, och jag valde svanska. Det var faktiskt helt okej. Det ända som jag gjorde var en timme svenska, en timme läsning, en timme so, en timme matte också avsluta jag det hela med en timme no. Det var jätte bra tyckte jag, för då hade man på börjat lite till proven nästa vecka, också fick jag hjälp med matten också, efter som vi har prov imorgon. Aja, jag ska nog inte till skolan imorgon för det är jätte synd ommig! Just för att jag börjar nog bli lite sjuk, jag har ont i halsen och har nog lite feber tror jag :(, menmen, jag dör inte av att inte gå i skolan ! Nu så ska jag göra klart en engelsk uppgift, och sen så ska jag gå och lägga pontusen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0