Måndag ♥

Hejsan.

Idag är det måndag, och vädret är lite sådär ute det är tråkigt grått. Idag så är jag hemma, jag har lite ont halsen och  är varm från och till, också har jag ont i magen då och då, så det är mest synd om mig :( hehe. Nu sitter jag och mamma och tittar lite på tv och tittar över lite julklappar som vi har köpt för att kolla vad vi har, jag har även börjat slå in några.
Ikväll så ska jag kolla över lite läxor och lite annat skoj. Jag vet inte om jag ska till skolan imorgon men det lär vi väll se.
Nej nu ska jag kolla vidare så skriver jag lite senare.



Kommentarer
Postat av: mildamakaroner

snygg blogg

2009-12-07 @ 16:03:04
URL: http://www.mildamakaroner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0