Lovlovlov.

Hallå!

Yes nu är det lov lov lov!! Det är så skönt. Idag så hade vi skolavslutning, det var faktiskt
helt okej, och vi fick våra betyg, jag är nöjd men det ska bli självklart bättre! Efter skolan
så kom mamma och hämta mig och vi körde till mobilia en stund, vi börja och fika och efter
det så gick vi runt å kolla lite, jag fick 2 par öronhänge, och hängde undan en fin kläning som
jag nog ska ha på julafton. Imorgon så ska hela familijen till stan så då blir det mer shopping
hihi. Ikväll så ska jag och de andra tjejerna hem till Sanna och fira henne för att hon fyllde år
för 2 veckor sedan, så det ska faktiskt bli skoj. Nej, nu så ska jag göra något vettigt och sedan
fixa mig lite :).


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hej! vilka fina örhängen:) vad ska du göra ikväll?

2009-12-18 @ 16:02:44
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0