jul shopping!

Hallå!

Nu har jag nyss ätit och duschat.
Igår så tog vi bara det lungt, vi kolla lite på film och vila, men medans dem andra
vila så städa jag fint här hemma så slapp dem det! På kväll så titta vi också bara
på film och lite sånt, så det vi gjorde igår var att bara slappa! Hahah.
Nu idag så ska vi åka en runda och vi får se om jag kommer hem med något kul ;),
och ikväll så ska vi till morfar på middag. Men, nu måste jag klä mig för vi ska strax åka.
Jag skriver lite senare pusspuss :).

hihi hitta en bild på Pontus när han var litenliten ! :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hej! snart nyår, brukar du ha nyårslöften?

2009-12-27 @ 18:01:47
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0