Isabell är här :)

Hallå!

Förlåt för uppdateringen idag.
Ida så vid hakv tolv så hämta vi Isabell på flygplatsen. Efter det så körde vi in om mormor, för att dem bor där ungefär. Efter det så åkte vi en liten runda till mobilia istället för stan idag. Jag hittat faktiskt en jätte fin kappa jacka, som är svart med lite grått, och den var på rea så den var inte alls dyr.
Efter att vi var där så åkte vi hem och jag fixa lite på mitt rum och Isabell låg och bara lata sig i min säng hehhe. Efter en stund så åt vi middag och sedan titta vi lite på tv. Nu så ligger vi bara i min säng, och jag ska snart duscha. Imorgon ska vi upp tidigt för vi ska till stan :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0