Imorgon kommer Isabell :)

hallå!

Förlåt för min dåliga uppdatering idag.
Imorse så vakna jag  5 minuter innan Pontus vakna, ungefär 10 minutrer efter att vi här upp hade vaknat så kom mamma upp :). När vi hade vaknat till så åt vi lite frukost och sedan fixa jag lite grejor. Efter att jag hade fixat så kom mamma & pappa och lillebror o´ch hämta mig och vi körde till ikea just för att bland annat jag böhvde grjor till mitt rum och lite sånt, men iallafall vi körde där ifrån vid 6  tiden och rakt hem. När vi kom hem så börja vi packa upp grejorna och sånt. Efter en stund så åt vi varma mackor och titta tv, efter det så hjälpte pappa mig med att färga håret, så jag kan vara snygg i håret tills nyår =D. Så efter det gick jag upp och fortsatte, och nu sitter jah här och väntar på att pappa ska hjälpa mig :).
Imorgon kommer min systeryster från stockholm ner en och halv vecka :), och vi ska börja första dagen med att shoppa! Så vid halv tolv tiden ska vi hämta henne på sturp, för det går mycket snabbare än tåg :).
Senare på¨kvälll så vet jag inte vad vi ska göra vi ska nog bara ta det lungt och lite sånt.

Har faktiskt satt ihopp hela själv´!
Men jag märkte när jag satte ditt alla grjor att jag har ganska många krämer :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0