En jätte bra julafton!

Godmorgon eller god förmiddag!

Igår kväll eller hela dagen var jätte bra. Vi såg Kalle Anka som vanligt, och åt lite ostbricka
och glögg. Efter det kom mormor och Rune och bara en lite stund efter kom Rikard och Sandra hit.
Vi började med att äta sill bord- jätte gott! Efter en stund så åt vi den andra julbordet med kött-
bullar, prinskorvar, skinka, potatis osv, precis det man ska ha på ettt bord. Efter att ha ätit blev det
att diska och plocka undan lite, och bara en liten stund efter kom såklart tomten hit. Hehe, efter att
tomten har varit här så packa vi upp våra klappar och lite sånt, efter det blev det gröt och julklappsspelt,
och jag blev nöjd det jag vann, eller hur man ska säga. Sedan blev det bara att vi tog det lungt i soffan lite
kolla på våra klappar och sånt, sen blev det säg dags vi halv 3!
Och snart börjar julrean, så imorgon ska jag nog köpa en kamera, men det blir såklart att man kollar i stan också.
Nu imorse så blev jag väckt vid 10 eller något också åt vi en god jul frukost med lite mat från igår. Och sedan blev
det att bara plocka undan lite och sådant. Nu så ska jag nog bara titta på nog film eller något.
Vad fick du i julklapp? :)






Kommentarer
Postat av: isabelle

svar: tack så mkt :D

2009-12-25 @ 16:19:57
URL: http://blacklaace.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack så mycket! du också.

2009-12-26 @ 22:30:38
URL: http://nezzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0